Rozvíjíme vedoucí zaměstnance na všech úrovních organizace, aby správně plnili svou roli vlastníků procesů a dokázali nastavit bezpečné prostředí pro jejich zlepšování.
Vysvětlíme smysl jejich pravidelné přítomnosti na místě, kde se přidává hodnota. Učíme je, jak správně reagovat na výsledky a jednání svých týmů a jak být vzorem žádoucího chování. Společně se dohodneme na základních rutinách zlepšování výrobních i administrativních procesů a učení se z nových zkušeností.
Naučíme leadery zadávat náročné úkoly zaměřené na plnění cílů společnosti definovaných v rámci plánovaného rozvoje firmy (Hoshin Kanri). Jak výsledky transparentně vizualizovat, aby to dávalo zaměstnancům smysl a zpětnou vazbu skutečného plnění a motivaci včas reagovat. Spolupracovat a učit své zaměstnance systematickému vědeckému přístupu při zlepšování procesů.
Ukážeme cestu aktivního zapojení všech zaměstnanců a jejich opravdového rozvoje v oblasti řešení problémů a hledání nových možností při zlepšování procesů. Cílem je vytvořit silnou firemní infrastrukturu „učící se“ organizace a kapacitu firmy pro zlepšování všech procesů a efektivní řešení problémů.
Lean leader je schopný efektivně vést a komunikovat s expertními zlepšovatelskými týmy zavádějícími principy Lean performance. Poskytovat jim zdroje, kalibrovat postup, a celkově vytvářet prostor pro to, aby jejich projekty mohly být úspěšné.