bg-rozvoj-lidi-a-organizace

Change workshop

Úspěch implementace jakékoliv změny souvisí s kvalitou řízení této změny. Rozsah a velikost změn se v každé firmě liší, ale my Vás dokážeme připravit na jakoukoliv změnu.
Navrhneme a připravíme změnu tak, aby ji lidé přijali
Produktový list

Stáhněte si informace o službě Change Workshop ve formátu PDF.

Stáhnout

Každá organizace musí realizovat změny. Důvody pro změnu mohou být interní, kdy firma mění strategii, business model nebo jen klíčový proces, ale jsou i změny vynucené externím okolím, konkurencí, krizovým řízením či trhem.

Úspěch implementace jakékoliv změny souvisí s kvalitou řízení této změny. To je možné chápat jako soubor „tvrdých“ technik, jako jsou návrhy změn jako takové, plány, kvalita infrastruktury či rozpočty, ale také jako techniky „měkké“, které se zaměřují na přijetí změny a zmírnění rezistence. Obě složky jsou klíčové pro úspěch a my Vás dokážeme připravit na jakoukoliv změnu.
Řízení změny chápeme jako strukturovaný přístup, který zajišťuje, aby změny byly důkladně a bezproblémově implementovány, a aby bylo dosaženo dlouhotrvajícího „užitku“ plynoucího ze změny. Pomocí série workshopů Vás provedeme celým procesem, analyzujeme současný stav a připravíme plán komunikační i implementační pro dosažení zadaných cílů.

Bez podpory managementu je těžké prosazovat změny a způsobů, jak na change management, najdete nepřeberné množství. Sepsali jsme 12 zásad pro řízení změn, vyplývajících z našich zkušeností, které vás mohou inspirovat. Pro další vzdělávání v této oblasti se můžete přihlásit na školení Řízení změn (Change Management).

Náš postup k doručení cíle - Roadmapa

1

Analýza současného stavu

Analýza potřeby ke změně a nastavení směru

2

Tvorba konceptu

Hledáme nejlepší nápady, jak změnu realizovat, aby ji lidé přijali

3

Plán změny

Vytvoříme implementační (akční) plán a zaměříme se na komunikaci změny

4

Implementace

Realizace změny a její aktivní přijetí

Cíle a benefity


Tržby / produktivita
(Růst nebo alespoň zachování prodejů)

Míra autonomie rozhodování
a větší flexibilita

Vytvořit hodnoty, vizi
podporující budoucnost

Vybudovat potřebnou
energii ke změně

Rychleji reagovat na změny v zadání
(agilita)

Posílit společnou práci
a ukázat sílu společné práce

Ukázky přínosů

+89 % Zaměstnanců přijalo nový koncept sdílené kanceláře pro více firem

Dopady: Díky velkým prostorům ve firmě, které nebyly 100% využity, došlo k realizaci flexi office, kdy došlo k soužití více firem se zcela rozdílnou kulturou a odvětvím v jedné kanceláři. Lidé přijali tuto změnu a firma ušetřila 40 % nákladů spojených s pronájmem kanceláří. Kde: Služby – facility a pojišťovna

-0 FTE Nikdo neodešel z klíčových pozic při oznámení změny prodejního business modelu (sales)

Dopady: Při změně z osobního prodeje na telesales prodej byl celý model připraven a komunikován přímo s obchodním týmem. Tato spolutvorba celé strategie zajistila přijetí celého modelu s nulovou odchodovostí. Kde: Sales team telekomunikace

+ 25 % Růst produktivity díky elektronizaci fakturace

Dopady: Technická změna byla dobře vymyšlená, ale lidé v účtárně ji nepřijali. Vznikala obrovská rezistence k novému SW. Díky Change management workshopu lidé pochopili řešení, vydefinovali se plán pomoci, odstranila se rezistence s používáním (technická). Kde: Fakturační tým velké společnosti

Máte zájem o Change workshop? Kontaktujte nás, připravíme Vám nabídku na míru.

 

Kontaktní osoby

Milan Gazdík

Výkonný ředitel a partner

Libor Čadek

Výkonný ředitel a partner

Mám zájem o více informací

    Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

    Vyplněním tohoto formuláře uděluji tímto společnosti ICG-Capability, s.r.o., se sídlem Marie Podvalové 1, Praha 9, souhlas se zpracováním mých osobních údajů, kterými jsou jméno a příjmení, emailová adresa a telefonický kontakt a to pro účely:

    Další podrobnosti o pravidlech ochrany osobních údajů najdete zde.